Известие

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа на ниски обороти при ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неравномерна работа на ниски обороти при ТД

    преди няколко дена чух че когато колата е в покой двигателя не работи равномерно както преди Има като че ли някакво задавяне, но стрелката на оборотите не мърда, явно е много малко за да го отчете, обаче се чува отчетливо. Но когато се задейства перката, или когато климатика работи, двигателя си работи нормално. Карах така няколко дена, помислих си че е от кофти нафта, обаче положението не се промени. Моля помагайте, дали е от въздушен филтър (не съм го сменял отдавна, може би от около 15 х. км.), дали е възможно да е от ауспухната система, щот ми се струва че гърнето под задната седалка е станало по-шумно, май ръждата започнала да го мъчи. Или е нещо запушено по горивната магистрала, дали филтър или нещо друго? Някой знае ли тези признаци от какво може да са породени? Мерси предварително за отговорите
    Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
    Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
    ... и двете зелени

  • #2
    Re: Неравномерна работа на ниски обороти при ТД

    Първоначално публикувано от Andrew
    Моля помагайте, дали е от въздушен филтър (не съм го сменял отдавна, може би от около 15 х. км.),
    Как може 15х км да не смениш въздушен филтър

    Особено пък на дизела.... Като го смениш кажи дали се е оправила колата, ако не от там нататък, горивен филтър, центровка на нафтова помпа, но мисля ,че трябва да се оправи като смениш въздушния.
    http://www.thegamefactory.fr/

    Comment


    • #3
      много знам аз кога да си сменям филтъра, аз съм само user сипвам и карам, за маслото знам че на 8-10х. ама за въздушния филтър... и на идея си нямам на колко трябва да се сменя, както и горивния. Сега установих че като загрее до 80-90 градуса, тогава почва да ми прави въртели, като не е загряла, работи добре.
      Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
      Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
      ... и двете зелени

      Comment


      • #4
        Ами за филтъра е хубаво с маслото да си го сменяш, че то тук в България си е доста мръсно и прашно.Аз лично го сменям на около 10-12к. и чесно казано съм отчел известна промяна в разхода.А относно че работи неравномерно и не ти прекъсва и придърпва в движение аз лично не мога да си дам отговор.Възможно е /без това да е много компетентно мнение/ да има запушен разпръсквач.не би било лошо колкото и да са калпави диагностиките да се пробваш някъде.
        164 2.5 TD 93г.

        Comment


        • #5
          Че филтърът е за смяна, няма спор, но едва ли е от това това тресене на ниски обороти. Филтърът ще бърка високите обороти по-скоро
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Според книжката въздушен и горивен филтър се сменят на 40000км Масло и маслен филтър само за турбо двигателите се сменят през 10000,за всички останали на 20000км с масло Selenia Special Formula Alfa Romeo 10W/40. Аз също не бях сменял филтър сигурно от 16-17000 но промяната беше,че при високи обороти почваше леко да пропушва и разхода беше голям.Сега не съм го засичал.

            Отиди на диагностика и на проверка и центровка на дюзите.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby
              Според книжката въздушен и горивен филтър се сменят на 40000км Масло и маслен филтър само за турбо двигателите се сменят през 10000,за всички останали на 20000км с масло Selenia Special Formula Alfa Romeo 10W/40. Аз също не бях сменял филтър сигурно от 16-17000 но промяната беше,че при високи обороти почваше леко да пропушва и разхода беше голям.Сега не съм го засичал.

              Отиди на диагностика и на проверка и центровка на дюзите.
              Тая книжка да си я завре у газо тоя,дето я е писал,а тоя дето я е превел може борче да си посади у задния дворНа 10000км задължително въздушен филтър при турбо кола и кола с газова!Горивния аз си го сменям на 1520 хиляди и струва 3лева и 80 стотинки,понеже съм с филтър за Пежо
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Не бре братчед. Говоря за оригиналната книжка,не е преведена.Същото пише и в сервизната книжка.В тази за 164 след 1993г. пише за всички модели.За старите имам книжка само за Т.С и 3.0.Дойдоха си с колата от Италия.Явно не става дума за филтри тип Фуджи-Филтър и Филтрон. На масления филтър с който дойде си пишеше Алфа Ромео с оригиналния номер.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Абе аз си сменям въздушния на 8000 км пък нека ми е зле. 40 000 в никакъв случай не бих рискувал да карам с 1 и същ, освен ако не е спортен и нямам кит за пране и омасляване.
                  ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                  ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                  Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                  Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                  Comment


                  • #10
                    Смених си филтъра и пак нищо Да не би да имам запушена дюза Или пък помпата... знам ли. Някой знае ли признаците на запушена дюза?
                    Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
                    Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
                    ... и двете зелени

                    Comment


                    • #11
                      Запали колата и почни да отвиваш всяка гайка на дюзите.Ако при някоя от дюзите не се промени работата на двигателя значи е в нея проблема.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        И аз имам подобен проблем,но няма в Булгаристан къде да се направи диагностика.А при тия с левите ръце и нозе от БОШ сервизите не съм толко луд да ида Най-вероятно проблема е в горната част на помпата.Там има един електроматнит, нещо като потенциометър и т.н.За цял регулатор ще ти идат над илядарка.Аз вече така си я джиткам 50 хиляди
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment

                        Working...
                        X